Wednesday, January 31, 2007

Salam...

Akhirnya..tercipta jugak blog aku sendiri..orang pertama yang aku bagitau ialah my bestttt friend kat Tjg Malim..amy (bukan nama sebenar...heheh..ok ek 1st promotion-ada dlm gambar). Benda pertama yang dia buat ialah gelak terguling2 (takde smiley lak nak tunjuk)..bertalu2 dia tanya kenapa blog kaler pink..macam ayu2 gitu...
Masa belajar dulu ada gak hasrat nak buat personal website (zaman tu takde blog camni lagi)..masa lect ajar buat personal web..berkobar2 nak buat sendiri punya (walaupun guna editor frontpage je..heheh)...tapi semangat tu kejap je..dah keje ni tak cukup masa lak nak buat..bukan masa tak cukup..cuma masa tak izinkan...banyak komitmen lain..kang outdated lak...
Tapi 2-3 bulan yang lepas..aku selalu baca my friend's blog...ermm..rasanya tak la susah sgt nak manage...so lepas ni from time to time aku cuba jugak update my blog...

3 comments:

AKU yang bernama kawan... said...

well job my dear fren...
awal2 lagi dah kena promosi..
bagus nih..heheh
takpe..nanti sama2 la kita memantau aktiviti di blog ini yerk...

alin said...

eh..amy komen daaa...
time kasih la sebab dah hembuskan kata2 semangat..fuhh..fuhh

AKU yang bernama kawan... said...

semangat mmg sentiasa ada....