Friday, December 28, 2007

Reunion

Sejak balik dari Jepun haritu..aku ni dah 3 kali berjumpa dgn kwn2 Jepun...kali pertama dgn Mona, Kamal n Shurazi..sanggup tu pegi amik aku kat ERL Putrajaya..kebetulan lak aku ada seminar kat Pan Pac KLIA...Aku pun terus je pegi sana nak jumpa diorang..heheh...rindu...kitorang pegi lunch sesame


Kat Jepun dulu..shurazi ni mesti duduk sebelah aku bila time makan..aku selalu bagi subsidi kat dia..heheh
Kamal n mona..cukup la dua orang ni utk pecahkan kedai makan makcik ni..buat lawak tak hengattt....
Tapi kali ni takde subsidi..dah balik mesia...tekak aku dah ok..semua boleh telan..sorry la shu...

All of us dlam kete kamal

Ni pose wajib

Ini memang wajib amik tak kira la tgh makan ke..apa ke...



Kali kedua reunion lak dgn kak aini ngan nazer..tu pun tetiba je plan..so yang lain tak dapat datang..takde apa pun..just makan kat sogo pastu sembang2..gambar pun tak teringat nak amik..


Kali ketiga lak..aku, kamal lagi ngan megat...ni sebenarnya perjumpaan bagi org2 yang tak balik kampung bercuti..yg lain semua cuti..so kitorang pun berjumpa n makan2 kat area KL gak..


No comments: