Tuesday, February 26, 2008

happy besday b..!!!

suke...suke...harini (26 feb 08) genapla hasben aku 34 taun...dia tanya aku betul ke dia 34 bila tgk kek..aku kata org buat kek silap susun...43 bukan 34..pastu baru la dia ngaku dia dah 34..hehehhe..

thanks a lot to mona sebab bagi idea ni kat aku...aku dah taktau nak bagi hadiah apa kat hasben aku..bila aku bgtau mona aku nak beli kek utk dia..so mona propose buat kek cam kat bawah ni..errr...bukan buat..aku tempah kat kawan mona...

dan...yg paling dia suka ialah ta..ta..ta (ayat danish bila sebut jeng..jeng..jeng..)...naruto...kawan aku tanya apasal naruto..jawapannya ialah..sebab hasben aku minat ngan naruto

aku ajak dia pegi klang celebrate kat sana..kebetulan lak dia keje malam..so dia ajak weekend nanti je..lagipun adik2 ipar aku takde kat rumah..tak meriah lak kalo semua tak berkumpul...




2 comments:

AKU yang bernama kawan... said...

sungguh kreatif dan inovatif

Anonymous said...

Attention please!
->> Remove Viruses! <<-