Friday, April 4, 2008

cian danish..

itu la ayat dia tiap2 hari keluar dari mulut dia..ma..cian anish ma..

danish demam campak rupanya...so seminggu aku amik cuti jaga dia kat rumah...masa kena tu..ngalir lak air mata aku tgk dia..makan tak lalu..nyusu jauh sekali...serba tak kena..baring je depan tv..jarang sgt dia macam tu...dia ni jenis celik je mata waktu pagi...memang aktif..tak benti bergerak sampai la dia tido balik malam tu

lepas 3-4 hari..dia dah nampak sihat sikit..dah lalu makan..request je..ma..mi..aku pun pegi goreng..ma acik mak...ayah dia pun pegi beli...dah lalu nyusu...selera makan dah banyak..baru lega sikit ati aku

ikut petua mak mertua aku lak..bila dah hilang campak tu dari badan..kena sapukan seluruh badan dengan bedak daun mambu...so hubby aku bagikan je mak dia daun untuk tolong buatkan..3x aku lumurkan kat badan danish..


malam tu lepas danish tido..ayah belikan mama aiskrim and says TQ for take care of our son...huhuhu....ni je sampat amik..yg lain dah masuk perut..banyak lak dia banje..

No comments: