Wednesday, September 24, 2008

Perhimpunan bulanan + majlis buka pose + tarawih

Semalam, 23 Sept. berlangsunglah majlis perhimpunan bulanan + buka pose dan tarawih kat opis aku..majlis start pukul 4 hingga 10 malam tapi aku dah balik pukul 8.30 sebab hubby dah datang amik kat ofis..

Ini masa tgh sibuk2 susun atur kerusi utk tetamu semua..kali ni takde tema kaler utk baju..kira tema warna warni la..

Majlis dimulakan dengan bacaan Yassin dan tahlil pastu semua amik tempat utk buka pose dulu

Seriously aku tgh tengok makanan masa ni...ada kuih 3 jenis, bubur lambuk (not my fav...so aku makan tak habis)..ada kurma dan air sejuk + panas

Lepas sembahyang Maghrib...apa lagi...menu berat la..ada ayam goreng berlada, kerabu togeh, gulai ikan masin ngan nanas (bukan fav aku gak)...daging salai ngan air asam..ulam2..buah2..selera gak makan ramai2 ni

Masa ni aku dah abis makan...tgh tunggu hubby datang...tapi ramai gak yg balik lepas makan ni..masing2 ada komitmen lain kan tapi best la..sepanjang 5 tahun aku keje sini..ni baru 1st time aku join..tu pun pasal aku rasa taun2 akan datang aku tak dapat join dah..

No comments: