Tuesday, October 12, 2010

menghitung hari..

banyak benda yg aku hitungkan saat2 ni..paling utama..tinggal sebulan masa utk submit thesis dan viva..lepas viva kena bergegas balik kg sebab kakak aku nak kawin..kesian..dah la aku satu2nya adik pompuan dia..tak dapat nak balik awal tolong dia bersiap..cadangnya nak temankan dia ke rumah pengantin lelaki seminggu selepas tu tapi masa tu gak la aku kena betulkan correction thesis sebelum resubmit yg real lak..harap2 takde major correction la..lepas viva lak aku pun tak tau bila nak masuk keje balik..ikut surat tawaran aku cuti sampai 5 jan taun depan tapi ada yg cakap habis je viva kena lapor diri..rindu gak nak keje balik..banyak yg nak kena buat bila masuk keje nanti..harap2 masa sibuk ni..taklah aku teringat sangat nak menghitung 47 hari2 sepi aku nanti..lepas 47 hari tu..masih kena menghitung hari lagi..ntah sebulan..2 bulan..3 bulan..aku pun taktau...kalo diberi pilihan aku nak keje di shah alam je..tanak la sampai ke putrajaya atau balik semula ke kl tapi bila terfikir pasal benda ni..rasanya nak balik keje di KL..dekat sikit rasanya..aku pun taktau la..yg aku tau..hati dan fikiran aku sekarang memang tengah berkecamuk+celaru+konpius..

No comments: