Friday, January 11, 2008

Farewell

Jamuan untuk raikan kawan2 yg naik pangkat dan akan bertukar ke tempat lain...juga raikan Pengarah baru (baju putih) yang baru masuk ke Bahagian ni..sebenarnya IT bukan dalam bahagian ni tapi kitorang dah lama duduk separas dengan bahagian ni..so dah macam bahagian angkat la..sebab tu farewell kitorang dijemput..(kalau tak jemput melampau la...aku tarik balik PC kang..hahaha)

En. Suhaimi berucap..dia dah naik S48 dan akan ke Pej. Kebajikan di Wilayah
Bekas Pengarah bahagian (kot hitam-duduk) yang naik pangkat jugak ke Timbalan Ketua Pengarah JKMM...Suhaimi tak abis berucap lagik..dia ni kawan baik aku...dah hampir 5 tahun aku kenal dia...macam2 benda kitorang kongsi bersama...lepas ni takde kawan merapu dah la aku ni..huhuhu...

En. Shah lak berucap...wahhh...best la dapat balik Penang..jadi Timb. Pengarah JKM Negeri...takpa...nanti saya lawat site..saya nak pi penang...mesti best jumpa En. Shah..boleh makan nasik kandaq..

Sebab buat tengah hari..kitorang makan nasik campur...memang best makanan haritu..ada gulai ayam, sambal udang, sayur campur, sambal belacan ngan ulam, ada bubur kacang itam (peberet mimah)kek..dan banyak lagik la....


Bakal ibu tengah bancuh air..

Kak CC selaku pengerusi majlis (lantik diri sendiri sebab takde sape nak jadi mc..heheh)


Ana tengah potong buah...dia ni rajin potong buah..aku selalu bgtau dia buah yg dia potong memang sedap..(heheh...alasan aku malas nak potong)

No comments: