Friday, January 4, 2008

Peristiwa sepanjang 2007

JAN
Posting pertama aku...kawan2 baik aku dari dulu sampai skrg...dah 9 tahun
FEB
Adik ipar kawin..

MAC
Terlewat sambut besday hubby (26 Feb 07)
APR
Bercuti di Genting dgn family mertua

MEI

Anak mama dah setahun (05.05.06)


JUN
Hubby kursus di Banting
JULAI
Hubby dah tamat latihan.. :-)

OGOS (My besday 13/8..gambar??heheh...takleh tunjuk)

SEPT
Puasa di Penang

OKT
1st day raya di Penang

Nov Japan..seronok dapat kenal semua kawan2 baru..dah anggap diorang macam adik beradik (err..abang kakak boleh gak kot sebab aku paling mude..heheh)
DIS

Selamat gak Abg Am kawin...lupa nak bgtau...abg am ni abg kawan baik aku...tuuu dia..sebelah kiri sekali yg duduk tu...yang pakai spec tu..alorr..yg single lagi tu...haa...dia ni la kawan baik aku dunia akhirat...yg aku selalu sebut2 tu...syamimah...

No comments: