Tuesday, May 19, 2009

-tak sempat pikir tajuk-

lamanyeeeeeeee tak update...sibuk ke?mungkin gak la..baru minggu kedua kerja..banyak benda yg boss mintak buat slm masa sebulan (kenapa sebulan??...sebab aku ada dlm tempoh masa tu je di JKM)..

Tawaran kedua dari UiTM dah dapat..aku tolak UTM dan terima Uitm..tapi kedua2 proses utk terima dan tolak U tu masih aku belum buat...medical check-up lak..luckly kakak ipar keje kat kem.kesihatan..dia dah dapatkan tarikh appointment aku dengan MA..tapi aku dah 2 kali batalkan appoinment sebab tetiba kena attend meeting..huh...segan lak rasanya..macam ni gaya..next week aku kena amik cuti utk pegi check up...

Entry ni pun aku buat sebelum masuk meeting..so aku rasa nanti aku update balik sebab aku dah nak pegi sekarang..byeee

1 comment:

Suzie said...

alinnnnnn,
thanks drop by.keep in touch k ;-) after 20yrs,byk sgt perubahan hidup kita kan?kirim salam kat family...