Thursday, March 15, 2007

Makan besar....






Malam minggu awal bulan aritu..aku cadang nak belanja suami makan..sebab besday dia..bila dia ajak makan seafood..tak best lak makan 2 org..so aku ajak la kaum kerabat suami aku makan sekali..kalau dah berkumpul semua...17 org la jadinya..tapi best la..makan ramai2 ni..kak long yg rekemen tempat ni..mula kitorang pegi Kelana Seafood..tapi bila sampai sana..public takleh masuk lak sebab ada company dah book tempat tu utk dinner diorang..so tepaksa patah balik ke Port Klang..sebenarnya kat Muara tu aku dah penah makan...ooo..aku belanja diorang gak masa tsunami taun lepas2 tu...kali ni kaklong bawak ke tempat lain lak..ok gak tempat tu..makan mmg sedap..



Sian Danish..kena layan diri sendiri sebab aku sibuk makan..heheh...(makanan sebelum diusik)



(makanan selepas diusik..heheh...)..Puas hati la tempat ni...harga pun ok..lenkali leh makan lagi..kita try tempat lain lak..ok...




No comments: