Thursday, March 15, 2007

R&R


Best gak bila balik kampung ramai2 camni pastu benti makan kat R&R Tapah..bukak bekal!!...selalu balik berdua je..makan kat situ je..tapi kali ni...dah siap masak dari rumah..so bukak bekal je la bila lapar..



Ini on the way to Penang..kat R&R Sg.Perak lak...kitorang balik 2 kete..1 kete tu suami aku bawak..ayah ngan kakak ikut dia..1 kete lagi aku bawak..mak, Pa'e ngan Danish ikut aku...hishh..pening bila Danish dah bangun tido pastu dia bergelak sakan bila Pa'e mengusik dia..sib baik mak pujuk2 bagi dia tido je sepanjang jalan..

Aku lak memang takleh bawak kete start 12 tgh hari ke atas...ngantuk sgt2 time tu...tapi terpaksa gak lawan ngantuk sebab takde sape leh drive dah masa tu (ayah tak sihat..that why kitorang ikut diorang balik Penang...tak harap lak dia nak drive 1 kete balik sana)..sib baik ada Pa'e layan aku sembang...dia kopekkan kacang rebus kat aku...bukak air tin aku..bagi aku gula2..kopok...dari Shah Alam sampai Penang aku ngunyah..nak ilangkan ngantuk..bila sampai Penang je...lelangit aku cam luka lak...

No comments: