Tuesday, March 27, 2007

Jalan-jalan Cari IPT..

Padat betul masa aku hujung minggu lepas...adik2 ipar aku tu..sorang lepasan SPM ...sorang lagi lepasan STPM...diorang nak sambung belajar lagi di IPT...so dapat offer dari salah satu IPT swasta di Mantin, Neg. 9...Pagi Sabtu tu kitorang bertolak 2 kereta ke sana..satu kete suami aku bawak..aku ngan anak aku la...satu kete lagi ayah mertua aku bawak..mak mertua ngan adik2 ipar aku tu...so bila sampai sana...panjang gak la sesi bersoal jawab aku ngan bahagian pemasaran kat sana..sampaikan dia yang tamatkan sesi tu..heheh...itu lah aku kalau dah boleh bercakap...susah nak berenti lak...so petang tu balik ke rumah..tunggu kakak2 ipar aku lak nak berbincang....

Esoknya tu...2 IPT di Selangor buat hari terbuka...so aku bawak budak2 tu pegi lagi...ni atas permintaan diorang gak...sehari gak la kesana kesini..lastly...diorang berdaftar gak ...sorang utk sesi Mei ni sorang lagi sesi Julai...Alhamdulillah....

Seronok sebenarnya bila nak masuk IPT ni..teringat zaman2 muda dulu...heheh

No comments: