Monday, May 5, 2008

Danish turns 2 today!! (05.05.08)

Happy Bday boy! Ini last minit punya party..mulanya plan nak buat di rumah...bila pilih tarikh lak asyik tak kena sebab bday danish harini (isnin)..org lak keje..nak buat petang sabtu lak..nenek and mummy danish takde pegi ke rumah mak sedara di Batu Caves ada kenduri..ntah macam mana hubby lak bagi cadangan buat aje kat McD...takyah sibuk2 nak kemas rumah lepas party, semua diorang uruskan..tapi dah last minute takut fully book lak...luckily, danish memang murah rezeki..malam hari selasa tu, aku ngan hubby pegi ke McD Seks 3, S.Alam..STAR yg uruskan haritu nama Zatie (TQ so much..)..dia kata tak penah gak malam minggu takde orang book utk party..tapi minggu yg kitorang cadang nak buat tu..memang free...takde org book..aku pun apa lagi..terus book utk party sabtu malam minggu..

Dah dapat invitation kad, kitorang terus pegi rumah atok danish hantar jemputan..hehehe...selebihnya aku serah kat Zatie utk uruskan
Sebab sibuk dan takde masa, petang Sabtu tu baru la aku ngan hubby cari kek utk danish..nak tempah dah tak sempat, kata kedai kat S.Alam tu 3 hari sebelum baru boleh tempah kek yang ada katun2 sikit..so aku ngan hubby pun pegi dekat kedai kek yang lain yg dekat dgn rumah kitorang...sekali lagi..murah rezeki danish..tinggal 2 je lagi kek katun..so aku amik yg ada patung ultraman (fav. danish).

Seperti yang dijanjikan..ecehh..malam tu party will start at 8pm..masa aku sampai (7.45pm)nampak macam tak siap je lagi tempat tu..aku pun apa lagi..lepas satu..satu aku soal STAR yang bertugas malam tu (Azie...punnn TQ so much ye)..sib baik dia layan aku pun baik..heheh...sorry la dik..bukan apa..mak pengantin...nervous sikit..








Party start dengan makan2 dulu...aku just jemput keluarga hubby je..tu pun campur anak cucu menantu biras apa semua total 20 orang..




Lepas makan, ada 3 games utk budak2 ni..1st start ngan musical chair..danish pun join gak..tu yg tak tahan tu...dia pun ikut sepupu2 dia pusing2 keliling kusi..

Dah pening pusing..dia jadi tukang sorak lak..cam pom2 boy pegang belon...cepat...cepat..cepat..

Lastly abang aikal yang menang..yeahh...dapat hadiah dari McD




2nd games..puzzle...
Danish : Eeeiii...sape punya puzzle la yg aku nak hancurkan dulu ni...


Danish kena tazkirah dengan mummy sebab sabotaj abang and kakak buat puzzle..abis dia pijak2 dan serakkan puzzle tuh..heheheh

3rd game..bina bangunan tinggi dari cup..time ni danish kena kuar dari bilik..nanti abis dia sepak je bangunan abang and kakak buat..naya je...

Waktu yang ditunggu2...walaupun tak abis nyanyi lagi..danish dah standby tarik nafas nak tiup lilin..

Ultramen kena makan dgn danish...

Pokemon lak jadi mangsa...

Dah abis party..baru la bday boy rasa lapar...tgh makan kek dgn bibik..

Bapak pengantin baru lega abis majlis..hehehe

Hadiah dari McD utk Bday Boy..

4 comments:

AKU yang bernama kawan... said...

sampai hati tak jemput mami...

alin said...

ecececehhh mami....dah beribu kali jemput mami yg tak dtg..dah dtg lak..buat2 tak singgah..jgn kata orngnya..hadiah pun tak singgah..kang den pegi tj malim kang

Puteri Mona said...

bebeday to uuuuuuuuu...bebeday to uuuu...bebeday to Danishhhhh bebeday to uuuuuuuu heheheh. Makin bam bam anak ko ni lin. Nanti singgah amik adiah kat umah abg adam ek :)

alin said...

uihh...ada adiah...skrg gak aku sampai rumah ko..heheh