Thursday, March 26, 2009

1st case study presentation



Harini group presentation..ada 10 group semuanya..kumpulan aku dapat turn ke 8...rasanya petang kot....argggggggghhhhh....seksanya nak tunggu sampai petang...sebab aku salah sorang presenter..mula la rasa like hv a butterflies in my stomach...nak bercakap tu aku mmg takde masalah..aku yg tawar diri tapi masalahnya skrg nak cakap mengenai benda yg aku baru kenal tak sampai seminggu...huh..memang benda baru...


semalam lak ingat nak study sikit tapi aku pegi Bangi jumpa akak aku..dia ada kursus kat sana..so aku bawak dia pegi KL makan2 kat sana..sampai rumah pun dah pukul 12 lebih...lepas tidokan Danish...aku bangun balik nak study kununnyaaa....dah la mate makin kelat...internet lak slow gilerr...sebab ujan kot...huhuhu...banyak betul alasan

No comments: