Wednesday, March 11, 2009

Selamat Pengantin Baru kawan lama..

Ahad lepas sebenarnya aku ada jemputan kahwin kat PD..plan memang aku nak pegi..tapi bila sampai masanya tu..ada lak halangan...aku pos hadiah je kat dia...sorry sangat tak dapat datang..kawan aku ni aku kenal dah lebih 20 tahun..huhuhu...lamanya...aku kenal dia sejak tadika lagi..pastu sekolah rendah sama-sama..dia la satu-satunya kawan aku yang masih berhubung dengan aku...semuanya terjadi bila aku berpindah ke Kedah sebab ayah aku dah pencen...main band sekolah pun sama-sama...group menari aku tak sure sama or tak..tapi seingat aku..kump tarian aku semua pompuan..dia kump tarian lain kot...itu aku tak ingat...yang penting ...dia anak guru besar aku..Al-Fatihah untuk Hj. Md. Som...apapun tahniah dan selamat pengantin baru untuk Mohd. Khairul Syazuan dan pasangan..semoga kekal hingga akhir hayat..nanti la..aku balik kg..aku cari gambar2 kawan2 lama..kot2 ada yang terjumpa skrg..bestnya kalo dapat reunion

1 comment:

Suzie said...

syazuan sama kelas tadika kita ke?rasanya tak kot.kita kelas rusa kan?ada sorg tu nama dia ahmad hazeri mmg satu kelas masa tadika,uji jumpa semula sbb sama kelas masa form2 n form3 n dia jadi ketua kelas.kebetulan dia kawen dgn kwn baik uji yg duduk sebelah uji,kira kawen classmate la.kelakar pulak bila tunjuk gmbr tadika kat dia tp gmbr tu dah hilang skrg...sedih btl!uji penah jumpa rafeah idris tp lost contact jgk.

oooo yg ada gmbr masa kita jogging kat pantai batu 5 ikut abah,ada gmbr alin,kak suria n wan tp agak blur...maklum dah arkib benar..hehe..