Wednesday, April 1, 2009

April Fool??

Pagi2 lagi aku dah kenakan MyBestFriend...kisahnya....

Dia minat dgn Y (bukan nama sebenar..hahah)
aku lak kenal dengan S
S dan Y lak memang kenal each other
aku sms dia bgtau S bgtau aku yg Y kem salam kat dia
wahh...serta merta dia reply aku
cakap hati dia dah berbunge..
aku reply cakap april fool...
dia dah marah aku..
heheheh...

rasional:

1.saje nak hiburkan hati dia
2.zaman sekrg mana ada org 'fool' kan org lain dah..sekadar hiburan
3.sekurang2 nya hati dia bebunga gak walaupun 5min

Apapun..tak baekk oooo..buat org camtu (kena diri sdr balik)

3 comments:

AKU yang bernama kawan... said...

Ni M (mmg nama sebenar) nak jual serangkap pantun....
'ada lori ada bas...ada hari..lain taun bleh balas...'

o.m.e.i said...

Adakah aku kenal si "S" itu..muahhaha..
"Buah keranji dalam perahu, pura2 x tahu"

alin said...

omei..ko kenal M je...tapi kalo nak tau S ngan Y tu aku leh bagitau tapi kena ada habuan la..heheheh..top secret tu