Thursday, April 30, 2009

balik kampung....yeah3

akhirnya..sampai gak masanya aku nak balik kg..dlm kete hubby tanya..ape perasaan aku nak balik hometown aku..dengan muka selamba aku jawab..ermmm...biasa je..hubby dah gelakkan aku...dia kata mulut je kata camtu padahal hati...ermm..melonjak2 kegembiraan...hehehe...he knows me better.....ye la..dah tau lagi tanya..mestila aku tgh seronok..nak balik kg maaa....jumpa mak ayah..

ayah aku sebenarnya dah lama plan nak buat kenduri kesyukuran merangkap akikah anak aku....dia tunggu aku habis QA je...kebetulan lak aku dapat cuti panjang..terus la aku balik tunaikan hajat org tua aku tu...

Alhamdulillah...murah rezeki aku awal2 tahun ni..dah dapat biasiswa utk sambung master,dah lulus ptk, dah dapat tawaran univ, dapat 1 lagi rezeki yg aku tak boleh cakap lagi sekarang..insyaallah...aku akan maklumkan nanti bila dah dapat surat rasmi..

tahun lepas..hampir2 aku putus asa bila semua benda terlepas dari tangah aku...mujur hubby banyak bagi semangat dan mintak aku bersabar...alhamdulillah....aku dah dapat apa yg aku hajatkan...

ermm...dah melalut...masa aku update post ni..aku masih di highway..baru je lepas tol ipoh..jalan ok tak berapa jem ..ok la nanti aku update lagi pasal kenduri nanti...adios.....

No comments: