Monday, April 20, 2009

A very bad weekend


Sabtu lepas, Danish batuk2..pastu aku tgk mcm susah dia nak bernafas..macam sesak..pegi ke SALAM Hospital..doc cakap paru2 dia mengecut sebab ada jangkitan kat tekak..kalo tak rawat boleh jadi lelah..so doc bagi dia sedut gas dulu tgk perkembangan..

Mula dia takut



Dah lama tu..siap suh aku amik gambar lagi...

Balik ke rumah..dia masih sesak nafas..pegi balik hospital..doc bagi sedut gas lagi...doc suh tgk perkembangan dlm 4-6 jam lagi..kalo tak ok..warded..huh...kesian danish...aku try dulu..kalo boleh tanak la sampai masuk wad kan..

Malam tu sampai pukul 3-4 pagi gak aku dgn hubby berjaga...takut tiba2 tido dia sesak nafas lak...

Alhamdulillah...pagi2 esok dia dah lalu makan..dah boleh nyanyi2..dah boleh main bola....walaupun seharian ahad tu aku migrain lagi tapi puas hati sebab dia dah sihat...lega sgt2..skrg aku try secara trdisional lak...mak mertua aku bagi petua utk legakan pernafasan dia...

Ikutkan sejarah aku mmg ada asma tapi dah lamaaaaaaaaaaa dulu...tak kan dia kena lak kan...

No comments: