Thursday, June 26, 2008

3rd Wedding Anniversary

Sedar tak sedar selasa lepas (24 Jun) dah genap 3 tahun aku berumahtangga..;-)...Hepi wedding anniversary dear...sib baik masing2 tak lupa walaupun tak dapat sambut bersama sebab aku di Sabah..aku just received wish from him tru sms and called that day..

Ini gambar beberapa minit sebelum dinikahkan kat masjid kat kampung aku..pengantin ngan tok kadi dah datang...tapi rombongan lelaki tak sampai2 lagi...tersesat lak..heheh...yg bestnya tok kadi siap sembang2 ngan hubby lagi..so masa nikah tak la nervous sangat sebab dah berkenalan ngan kadi...


Selepas nikah dengan suami tersayang...

Pada hari kenduri dengan MyBestFriend...

1 comment:

AKU yang bernama kawan... said...

photographer sabotaj gmbr pengapit laaa..apsal tak bgtau tudung kemek..hehe