Tuesday, June 10, 2008

mama demam

Aku pun tak pasti pesal ntah tetiba je Ahad lepas aku sakit2 badan, batuk, sakit tekak, pening pale, panas badan..malam tu hubby ajak pegi klinik..mulanya aku tanak, cakap demam biasa je, lepas kena marah tu..baru la aku pegi gak..huhuhuhu....tapi syaratnya aku tanak pegi klinik yg selalu aku pi tu sebab jauh..aku tak larat so dia bawak pegi klinik dekat ngan rumah aku..

lepas jumpa doc., doc cakap suhu aku dah 39 darjah..panas gak dia kata..pastu dia pun bagi segala ubat kat aku and yang penting tu bagi mc utk esok..

walaupun aku baru 1st time pegi klinik tu, kira ok la ubat dia..selalunya aku mesti 2 kali pegi klinik baru nak lega demam..tapi kali ni baru 1 malam je aku makan ubat..esoknya dah ok..cuma hari isnin tu aku tido dan rehat sepuas hatinya..walaupun kejap2 danish kacau tapi dapat green light dari hubby suh rehat dan tido dalam bilik...best gilerrrrrrrrr........tak sedar diri aku tido

thanks ya doc..walaupun aku tak bape gemar cara dia rawat aku haritu...

Harini (Selasa) aku dtg gak ofis sebab ada meeting tapi aku rasa di awang-awangan lak..macam mabuk ubat je aku nih..Rabu nak ke Seremban ada meeting..aku kena cepat2 sihat..next week lagi banyak trip aku, pegi kelantan and pahang..the next two week pegi sabah lak...arghhh...demam lagi la aku kang

2 comments:

AKU yang bernama kawan... said...
This comment has been removed by the author.
AKU yang bernama kawan... said...

Saye tau..Saye tau..kenape awak demam.. Tu tindakbalas biasa tu.. > kata pengamal perubatan yg ambek kos IT. MUAHAHAHA