Friday, June 6, 2008

Cite Minyak

Rabu lepas aku ke Hulu Selangor, urusan keje la pasal network n sistem kat pej. JKM kat sana. Sepanjang jalan tu aku asyik berkata dlm hati, banyak betul stesyen minyak kat sini..kosong lak tu...huhuhu...malam tu lepas je Kerajaan umum je minyak naik tengah malam nanti, aku yg baru sampai dari ofis dlm pukul 8 malam mcm tu...terus la nak isi minyak kononnya...4 stesyen aku pegi...yg beraturnya mak aihhh.....macam kawan kepada MyBestFriend aku cakap la...panjangnya macam tembok besar cineeee........Lastly aku fed up..terus balik rumah..esok pagi2 aku isi minyak...alahai...macam tak naik je jarum meter tuh....RM30 dapat 11 liter je??

Balik dari keje semalam..aku rasa jalan macam lenggang..15 min je aku dah sampai rumah dari stesen komuter batu 3..kalo tak,kalo tak cecah setengah jam tu memang tak sah la...agaknya semua org dah naik public transport kot...

Walaupun bagi kesan, mcam semalam ada org cakap la..nangis air mata darah sekalipun bukannya harganya boleh turun..so pikir la sendiri...

1 comment:

AKU yang bernama kawan... said...

jom ramai2 naik beskal p opis...yiehaaaa