Wednesday, June 18, 2008

alin @ Kelantan

Isnin lepas lak..trip aku ke Kelantan..aku pegi pagi dan plan nak balik petang je...abis je keje..udah member2 Jaring ajak pegi Pasar Siti Khadijah lak...sepatutnya aku nak lepak epot je sebab ada bawak barang nak buat keje sikit...budak IT Kota Bharu lak ajak pegi ofis..tapi aku tanak pegi...sebab...ahh..tak payah citer la..







Ini semua kat tempat kejadian la..hehehe...aku tak beli barang banyak sangat tapi ada la gak...utk mak aku, mak mertua..itu2 je la...masa nak pegi epot tu, Tini (programmer KB) ada sampaikan salam org kat Ibu Pejabat KB utk aku...huh...dah agak dah...tau je aku datang...tu pasal aku malas nak singgah ofis tu..

2 comments:

AKU yang bernama kawan... said...

picture kualiti --- down. hehe

alin said...

ye la...tau la chenta dia cantik...tengok la pas servis nanti...chenta pun takleh lawan