Wednesday, June 18, 2008

alin @ seremban

Selasa lepas aku ada kat Seremban..sebenarnya skrg ni musim IT kat tempat aku round the world..heheh..mesia je la..lokasi pertama aku sini la...kebetulannya pulak, aku ngan bos ada meeting ngan SUK N9 haritu, terlanjur nak meeting kitorang pegi terus la tengok network training kat Anjung Jaring....

Ini masa training berlangsung....best gak bila jumpa budak2 IT ni..tapi biasa la bila HQ turun je..macam2 request la...Bila balik ke ofis je, bos suh aku pegi lagi seremban esok dan lusa tu sebab ada seminar anjuran MOSTI...aduss....letih badan...

Esok pagi tu...dlm kete tetiba mona call aku..dia tanya aku pegi tak seremban..aku kata ye la aku pegi...dia dah teruja sebab dia pun on the way ke sana...bila aku tanya dia camne dia tergerak hati nak call tanya aku lak...dia jawab...alaa..dah agak dah ko mesti pegi punya...ermmm....tau pun jawapannya kan....




Gambar2 ni sebenarnya nak test henpon aku je...gambar tak cantik la skrg..tapi biasa la mona kan...mana leh dia tgk org amik gambar kosong je...mesti nak pose gak..heheh..

No comments: