Monday, June 30, 2008

Bukti sahih dan nyata...

Sepanjang dua tahun lebih ni..sedara2 belah hubby aku selalu cakap camni bila tengok Danish.."ehh...sama la muka danish ni dgn o'ol (nama timbangan hubby)"...semua cakap camtu...dalam ati aku berkata la..mende yg sama..lain benor aku tgk muka dua beranak ni...

Nak dijadikan cerita, last week masa aku kemas almari bujang hubby...terjumpa la 2 album penuh dengan gambar2 hubby...1 masa zaman kanak2...ada 1 gambar tu hubby tengah sonok menari boria..aku cakap kat dia rupanya dari kecik mmg dah ada hint dia kawen ngan org penang la nih... 1 lagi masa zaman remaja (ini tak sanggup aku tengok lelama..pecah perut aku gelak sengsorang...sebijik macam azroy gile2 remaja..hehhehe)

hasilnya terjumpa la antara 2 gambar ni..bila perati..ermm...betul la...memang sama muka diorang ni...cuba korang lak compare...





















2 comments:

Puteri Mona said...

hahhahah kiut je. mmg sama nak mampos wakaka. Hubby ko kecit2 tembam ek. Da besho kurus hehe. Nanti Danish pun da beso mesti kurus. Tapi mmg sama la esp tang senyum meleret tu :).

Aku pun penah buat entry gamba hubby aku n Adam. ko tgk sini hehe

http://puterimona.fotopages.com/?entry=1127430

AKU yang bernama kawan... said...

like father like son...tak sia2 org dolu2 cipta pepatah kan...hehehe